Dnes je utorok, 15.jún 2021, meniny má: Vít
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Skúšaš aj nemožné, no nevidíš výsledky? Toto robíš zle

máj 15, 2021 - 15:03
Máš pocit, že pri tvojom dennom výkone sa ručička na váhe mala už dávno posunúť smerom nadol? Pravdepodobne robíš zopár vecí zle. Pozri sa, ktoré sú to.
Foto: 
pexels.com

Na začiatok si musíš uvedomiť, že chudnutie je individuálny proces, ktorý na každého vplýva inak. To nás rovno vedie k bodu číslo jeden:

1. Riadiš sa podľa plánu niekoho iného
Poväčšine sa jedná o kamošku. Vidíš na nej, že schudla a vyzerá dokonale. Samozrejme, že to chceš aj ty. Lenže ona mala jedálniček a cvičebný plán vystavaný podľa jej osobných parametrov. Je fajn nechať sa inšpirovať a pozrieť si cviky a potraviny, ktoré by si eventuálne mohla využiť v rámci vlastného progresu, no akonáhle dôjde na porcie a rozdeľovanie tréningov, riaď sa podľa seba.

2. Cvičíš NONSTOP
Nechať telo na deň odpočinúť nie je zločin. A už tobôž za ten jeden deň nepriberieš 20 kíl. Regenerácia je veľmi dôležitou súčasťou cesty za vysnívanou postavou. Prílišným zaťažovaním a nikdy nekončiacim cvičením akurát samú seba dotlačíš k zraneniu. Radšej makaj s rozumom, lebo ak si spôsobíš úraz, cvičeniu dáš na určitú dobu nedobrovoľne papa.

3. Nekombinuješ
Kardio je výborná cesta ako spaľovať kalórie, no treba ju kombinovať. Spojenie so záťažovým cvičením je to pravé orechové. Pomocou posilňovania zrýchľuješ aj svoj metabolizmus. Ako na to: Pred tým než sa pustíš do silového tréningu, naštartuj telo 10 minútami kardia. Taktiež ním svoj tréning i zakonči (cca pol hodinka). Môj tip pre teba: vyskúšaj HIIT tréning. Zapotíš sa až za ušami.

4. Okolo cukru chodíš kilometrovou okľukou
Cukor nie je úhlavný nepriateľ, čo tvoje sny premení na prach. Pokojne ho zaraďuj do svojho jedálnička. Prijímanie primeraného množstva cukru ulahodí tvojim chuťovým pohárikom, a súčasne dodá telu energiu, ktorú počas dňa potrebuje. Nezabúdaj, že pri slove cukor sa nemyslí iba čokoláda, keksíky a iné chuťovečky. Patrí k nemu i ovocie, šťavy a ďalšie zdravé alternatívy.

5. Ješ málo
Ak by mal tvoj žalúdok schopnosť na okamih vyskočiť, dostala by si riadnu nakladačku. Nechávaš ho totiž chudáka napospas mýtickým presvedčeniam. Nie, naozaj nemusíš jesť iba 2-3krát denne, aby si dosiahla to, čo chceš. Pokiaľ máš i navzdory tomu pochybnosti, skúsim to inak: keď sa počas dňa dostatočne nenaješ, je dosť možné, že priberieš ešte viac, nakoľko si tvoje telo z toho mála bude brať úplne všetko do poslednej smietky. Pýtaš sa prečo? Jednoducho preto, lebo ani ono nenecháva nič na náhodu a pri tvojom štýle stravovania ho klepe od strachu, že viac nedostane.

- - Inzercia - -