Dnes je štvrtok, 20.september 2018, meniny má: Ľuboslav, Ľuboslava
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Cíťte sa lepšie za 8 týždňov!

máj 08, 2018 - 19:57
Začnite krúžkovať dni v kalendári, do oficiálneho začiatku letnej sezóny totiž zostáva 60 dní. Pripravili sme pre vás stravovací a tréningový plán, vďaka ktorému privítate leto zdravším a krajším telom. Otestuje rady osobného trénera Jakuba Fabišíka v praxi a cíťte sa lepšie.

Spustite odpočítavanie pre krásne a zdravé telo

1. týždeň

„Začnite hneď a zmeny robte postupne,“ radí osobný tréner Jakub Fabišík a pokračuje, „jedzte primerané porcie, obmedzujte, no nevylučujte potraviny zo svojho jedálnička a dbajte na dostatok tekutín.“ Ak netušíte, koľko vody denne pijete, naplňte si ráno štyri pollitrové fľašky a noste ich zo sebou. Dva litre tekutín vám zabezpečia správnu látkovú výmenu, lepšie trávenie a pravidelné vylučovanie toxínov. „Jedzte pravidelne a v rámci každého chodu zjedzte ovocie alebo zeleninu. A, samozrejme, hýbte sa.“

4 pravidlá víťazov

• nejedzte hranolčeky, čipsy a ďalšie slané pochúťky
• nepite lákavo ochutené a osladené nápoje
• nepite džúsy, sú plné cukrov
• nejedzte domácu sekanú v žemli, hamburgery, zemiakové placky a langoše alebo inú bufetovú stravu

Nezabudnite na aktívny oddych

Kardio tréningu stačí venovať dva dni a zvyšok týždňa môžete stráviť aktívnym odpočinkom. Ten je rovnako dôležitý ako cvičenie. Pomôže vášmu telu, aby sa zotavilo, zregenerovalo a nabralo energiu a silu na ďalší tréning. Samozrejme, to neznamená, že musíte celý deň presedieť na pohovke. ,,Hodina jogy či prechádzka je ideálnou formou aktívneho oddychu a načerpania nových síl.“

Ak chcete mať v lete do plaviek krásny štíhly pás, cvičte s nami.


Cviky a jedálniček až na 8 týždňov nájdete v aktuálnom čísle Zdravie rodiny

Naše aktivity: 

- - Inzercia - -