Dnes je streda, 13.december 2017, meniny má: Lucia
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Mária Doležalová a Marek Zelinka si zatancujú v spotoch na nové ochutené minerálky Mattoni

jún 14, 2016 - 09:25
Mattoni patrí medzi najobľúbenejšie a najpredávanejšie značky v kategórií ochutených nealkoholických nápojov na Slovensku. Práve teraz Mattoni uvádza obľúbené ochutené minerálky v novom dizajne a s vylepšenou receptúrou. Uvedenie vylepšených Mattoni ochutených bude sprevádzané televíznymi spotmi, v ktorých si zatancuje známa víťazná dvojica súťaže StarDance, Mária Doležalová a Marek Zelinka.

Tento rok prináša značka Mattoni vylepšenie svojho perlivého radu ochutených minerálnych vôd. Cieľom vylepšených produktov je prostredníctvom najväčšej inovácie za posledné roky zvýšiť rast, hodnotu a atraktivitu celej kategórie.

Mattoni chce ponúknuť svojim zákazníkom hlavne ovocnejší a šťavnatější zážitok. ,,Vzhľadom k stále zvyšujúcemu záujmu o zdravý životný štýl a nižšiu spotrebu cukru v nápojoch či jedle u väčšiny spotrebiteľov, sú vylepšené  Mattoni ochutené vyrobené podľa novej receptúry s vyšším obsahom ovocnej šťavy. Spotrebitelia nájdu v obchodoch v najbližšej dobe Mattoni ochutené s novým dizajnom s príchuťou citrónu, pomaranču, maliny, broskyne, bieleho hrozna, grapefruitu či granátového jablka a postupne sa budú pridávať ďalšie, "hovorí Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ Karlovarských minerálních vod, a.s.. Okrem iného, nové atraktívne farebné balenie prináša zákazníkom výraznejšie rozlíšenie jednotlivých príchutí a rýchlejšiu orientáciu.

Spoty plné života, tanca a emócií

Všetky spoty sú založené na tanečnom due Márie Doležalovej a Mareka Zelinku. Tak, ako  si spájame s ovocím  jeho špecifickú farbu a chuť, tak aj prostredníctvom tanca vieme vyjadriť odlišné emócie. V spotoch tanečný pár prostredníctvom hravého mamba najprv predstaví sladké tóny príchute pomaranča, následne energickým a originálnym twistom vyjadrí príchuť osviežujúceho citrónu a v závere vášnivým tangom predvedie zmyselnú malinu. Aby spoty skutočne vystihovali známe heslo ,,Kde je život, tam je Mattoni", museli herci do tanca vložiť naozaj všetko. ,,Reklamy na Mattoni poznáme a vždy sa nám veľmi páčili. Ponuka zatancovať si v nových spotoch na Mattoni ochutené nás preto veľmi potešila. Čo nás teší je, že pri tvorbe choreografií pre jednotlivé príchute sme mali voľný priestor a mohli sme do nich vložiť aj niečo zo seba.  Prípravy  pred natáčaním zahŕňali aj 14 dní celodenných tvrdých tréningov, kedy sme boli často so silami až na dne. Veríme ale, že sa to oplatilo a tešíme sa,  keď nové spoty uvidíme v televízii," hovoria nadaní taneční partneri.

Režisérom nových spotov je Roman Valent. ,,Páči sa mi spojenie hereckých výkonov a 3D animácie, ktoré značka Mattoni vo svojich spotoch využíva často. Mojím cieľom je teraz spojiť príchuť ovocia s tancom našich protagonistov a prostredníctvom strihových efektov vytvoriť spot na vylepšené Mattoni ochutené. Navyše s hercami sa výborne spolupracuje a je vidieť, že naozaj vedia čo robia. Každý z nich prináša do spotu iný charakter – Marek vyzdvihuje umenie pohybu a choreografie a Mária vďaka hereckému šarmu zase emócie. Ich spolupráca je krásne vyvážená. Zábavné je to vtedy, keď sa stane, že si úlohy vymenia. Sú to profesionáli, a aj pri natáčaní troch spotov za deň  si vedú výborne a nedajú na sebe spoznať známku únavy, "opisuje režisér Valent. Kreatívne spracovanie spotov je dielom milánskej agentúry Arnold  a o produkciu sa postarala agentúra Armadafilms. Nové spoty sa prvýkrát objavia v televízií 12. mája.

ab5u9470.png

Foto: 
Mattoni

Mattoni a citrónový twist

Autor: 
Mattoni

- - Inzercia - -